uppdatering

heej alla sööta, just nu sitter jah och pratar med Julia på skype som jag har gjort typ hela dagen för att båda har varit sjuka i dag, iallafal så försöker jag att hjälpa henne att uppdatera hennes iphone men det går typ inte. men jag håller på att uppdatera min iallafal för att det går:), jag ska gå till skolan i morgon sönt för att det va inte så kul att va hemma och må dåligt ,men jag hade kul som pratade men Lotta och julia typ hela dagen, i morgon ska jag och Julia va efter skolan och jag skulle få lite kläder av henne ( Jippi). blir väll kul, bloggar inte mer i dag fårse om jag orkar i morgon biti. Funderar på om jag ska blöta håret och sen fläta och sova i det så att det blir lockigt i morgon har ju ändå gymmpa så orar inte göra något specielt med det, HejDå!<3


ha en bra natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0