Innebandy

Heej, ledsen för dålig uppdatering men jag har inte orkat iallafal, i dag har jag varit med Julia hon kom typ vid två, då stack vi och köpte mat på 8 glas och Ica. När vi kom hem till mig satte vi på en film och åt samtidigt, sen efter ett tag cyklade Julia hem för hon skulle på handbolls träning, när hon hade åkt satte jag på en film och såg på den, när den va slut kom pappa hem och vi åkte till någon ladugård och gjorde några fönster i typ 3 timmar, jag frös, va hungrig och hade jätte tråkig! aja kom hem för en timme sen och fixade lite tills i morgon för då är det skolinnebandy jipi och såklart kommer vi att vinna, vet inte om jag hinner blogga innan jag åker i morgon Lotta kommer och hämtar mig 10 över 7 PÅ MORGONEN!! Fett jobbigt ska sova nu så att jag inte är för trött i morgon<3

GodNatt!

Lite bilder från fönstrerna jag gjorde:)

Inget liv jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0